Skolernes sikre mailadresser

Gymnasiefællesskabet er i gang med at oprette en liste over sikre mailadresser på de skoler, der er med i censorsamarbejdet. Hver skole bedes derfor sende oplysning om sin sikre mail adresse til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. - Vi har indtil videre fået nedenstående adresser tilsendt.

Gymnasiefællesskabets vejledning af december 2014 om myndighedskravene til uddannelsesinstitutioners brug af sikker mail findes her: Vejledning om sikker mail. Vejledningen er udstedt med Danske Gymnasiers nyhedsbrev nr. 2/2015, som findes her: Nyt fra Sekretariatet.